Tarjoamme asiakkaillemme täydet konttikorjauspalvelut
Ennen kontin lastausta kontti tarkistetaan asiakkaan kanssa yhteisesti sovittujen kriteerien mukaisesti. Yleisimmät kriteerit ovat IICL- sekä UCIRC -kriteerit. Kontista tarkastetaan muun muassa että katossa tai seinissä ei ole vaurioita kuten reikiä, ovet ja lukitussalvat toimivat, kontti on kuiva ja puhdas, ja että edellisestä kuljetuksesta ei ole jäänyt teräviä esineitä, kuten nauloja, jotka voisivat vaurioittaa lastia. Yleisimpiä kuljetusvahinkoja ovat terminaalikäsittelyssä tulleet vahingot ja erilaiset pakkaus- ja kuljetustelinevauriot. Kontin tulee olla lastikelpoinen turvallisen kuljetusketjun varmistamiseksi. Korjausta vaativasta kontista tehdään erillinen korjausarvio (estimaatti).
Suoritamme korjauksen aina ennakkoon laaditun ja asiakkaan hyväksymän korjausarvion (estimaatti) mukaisesti. Ammattitaitoiseen henkilökuntaamme kuuluu IICL – koulutettuja kontinkorjaajia, joilla on hitsausluokkapätevyydet. Käytämme korjauksissa laadukkaita standardien mukaisia materiaaleja varmistaaksemme asiakkaillemme konttien olevan lastaus- ja merikelpoisia. Suoritettava korjaustoimenpide voi olla kattopaikan hitsaaminen reiän päälle, lattialevyn vaihto vahingoittuneen tilalle tai kontin kantavuuden parantaminen kontin pohjapalkkeja korjaamalla tai vaihtamalla.
Lue lisää IICL-standardista täältä: https://www.iicl.org/